Retourneren

Hoe retourneer ik een artikel?

Je kan een artikel gratis terugsturen.
Vul het contactformulier in en duid ‘retourneren’ aan als reden. De klantendienst zal je rechtstreeks informeren over de verdere stappen om je pakket op een correcte manier terug te sturen. 

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling. Wat doe ik?

Als je niet tevreden bent met je ontvangen product of je hebt het verkeerde artikel besteld, dan kan je – binnen een periode van 14 dagen na aankoop – het artikel gratis retourneren. 

Neem contact op met onze klantendienst. Je ontvangt een retourlabel en alle informatie om je pakket op een correcte manier terug te zenden.

Mijn bestelling is beschadigd toegekomen. Wat nu?

We zorgen voor een oplossing. Vul het contactformulier in en duid ‘retourneren’ aan als reden.  
Voeg zeker enkele foto’s toe van de beschadigingen. We contacteren je dan zo snel mogelijk. 

Ik heb iets anders ontvangen dan wat ik besteld heb. Wat doe ik?

Dat kan niet de bedoeling zijn. Vul het contactformulier in en duid ‘retourneren’ aan als reden. Vervolgens kies je "Verkeerd artikel ontvangen".

Onze klantendienst gaat onmiddellijk aan de slag om je het juiste artikel te bezorgen. 


Niet gevonden wat je zocht?

Ik heb een vraag over een specifiek product, toestel, onderdeel of accessoire.  

Ik heb een andere vraag.